Illamående..?

Mycket skum gårdagskväll. Mådde illa & kändes som jag skulle kräkas till & från. Måste ju bero på liten i magen? För en vanlig illamående, typ influensa, brukar man ju knappast kunna äta. Men nu mådde jag illa, men så fort jag tuggade på något så gick det bra? Har ju inte haft illamående alls, peppar peppar så jag vet ju inte hur det ”ska” kännas. Men nu tror jag att jag fick en släng av graviditetsmåendet!

Knapra väl i mig ungefär 3 gurkor igårkväll under den tiden ;)

Idag är det start för vecka 9 också! Enligt uträkningar!

Ett svar

  1. De där me illamående är ju olika för alla! Men ja fick också illamående, nån eenstaka gång! å sen som bortblåst. Så bara att hoppas att du slipper de!
    Men vecka 8, nu är du SNART i vecka 12! :) De har gått bra hittils, så… vad säger emot att de inte gör de nu?

    Ja jag vet, halvvägs.. helt SJUKT. v 22 i veckan? Läskigt!
    i Gnesta ligger den, så åktur till estockholmo varje dag blir de från denna front! Puss och Kram.

Lämna en kommentar