Jag vill skvallra för världen!!

ÅH! Varför går vi & är tysta? Varför skriker vi inte ut vårat mirakel, vårat underverk?

Det finns ett svar på den frågan, ett svar som jag avskyr;
För att Jag är livrädd. LIVRÄDD för att något ska bli fel.
Jag har inte ens fått se våran liten.

Det ska jag få nästa vecka. Bokat tid för ultraljud på privatklinik. Jag vill se liten. Jag pallar inte trycker längre, ångesten & oron.
Jag vill se. Nu.

6 svar

  1. Tycker det låter som en jätte bra idé! Vi gjorde ju också ett tidigt ultraljud, dock i v 16. Men för att lugna ner dig, så tycker jag verkligen att du ska göra det. Har ni bokat på tittut eller nån annanstans? Rekommenderar de annars! fick tid samma dag som jag ringde in och kollade.

    Jo, men skrik ut det då?! spelar ju ingenroll alls! Jag tala om för alla i samma vecka som dig? och när jag gjorde de, så släppte alla konstiga känslor på en gång när alla va ‘med’ mig! Kan vara en idé? spelar ju ingenroll alls!

    Nä inge heltid, men kämpar fram på timmar! nu när magen syns så vill ingen anställa, vilket ja förstår. Men de är kämpigt! Jo. Vart bor ni någonstans då?, stockholm eller? :)

    Kramaar.

  2. Ja, visst var mössan söt :) Känns verkligen overkligt att kika på de små bebisplaggen vi har. Att de faktiskt kommer användas på riktigt… nä, det går inte att fatta!

    Gud vad kul med tidigt ultraljud, själv var jag på ett i v. 12. En liten söt plupp, man kunde urskilja huvudet iaf ;)

  3. Joo, jag fick mage sjukligt tidigt! men som du säkert vet så är jag ett äpple högt! kan vara en anledning! :) Så, den växte fort men nu har den stannat av! Åh, då är jag med. Björnlunda? då bor ni rätt i skoogen :) Föresten, hur vet du vem jag är? Jo, du är hemlig. Men känns de rätt så gör det lixom! Vill du inte tala om något, så gör inte det. Men för mig så underlättade det otoligt.

    Åh, har dom de där? hur mkt får du betala för det? :)
    Gör dom bara tidiga ultraljud, eller könsbestämmelser och sånt också?

  4. + Hade ja haft fel så hade allt visat min kommentar, men icke! såå… BUSTED! ;)

  5. Hello you stranger! ;)

    Jasså? Då är den dock ett mirakel på dig! för här hos mig fungerar den inte alls. Och tro mig, försök på försök = misslyckat varenda gång! ”/ Men ja ska inte ge upp hoppet!^^ ÅH, längtar tills det kommer upp magbilder på denna front av bloggen! ;) Något att viila ögonen på!

    Jo! den är visst igång, men inte sätt dig online? och har inte heller fått en förfrågan! :( Krama om!

  6. VITAMINER, VITAMINER, VITAMIINER! De gillar vi! ;) Tacka de, och inte få craving på pizza, cocosbollar osv.

    Hej kilon HEJ!

Lämna en kommentar